Jak žáci mladšího školního věku vnímají prostředí své třídy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110934" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110934 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak žáci mladšího školního věku vnímají prostředí své třídy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na identifikacifaktického a preferovaného fyzikálního prostředí dnešních školních tříd. Vychází z dat získaných skupinovým rozhovorem se žáky 1. a 2. tříd a dotazníkovým šetřením žáků 3.-5.tříd ZŠ. Sží se odpovědět na otázku, jak žáci vnímají prostředí své třídy a jaké požadavky na tvorbu edukačního prostředí kladou.
Název v anglickém jazyce
How pupils at primary school sense the climate in their classroom
Popis výsledku anglicky
The contribution concentres at identification both of practical and preferred physical enviroments in nowdays classrooms. It results from group interview with children in 1st and 2nd classes and from pupils´questionnaire investigation in3rd-5th class ofbasic schools and aspires to answer how pupils sense the climate in their classroom and which demands for learning environment formation they have.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dítě předškolního věku dříve a dnes. Dítě předškolního věku dnes a dříve
ISBN
978-80-7290-377-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
PedF UK v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
2. 11. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—