Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak žáci mladšího školního věku vnímají prostředí ve své třídě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110986" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110986 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak žáci mladšího školního věku vnímají prostředí ve své třídě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na identifikaci faktického i preferovaného fyzikálního (především architektonického) prostředí dnešních školních tříd. Vychází z dat získaných skupinovým rozhovorem se žáky 1. a 2. tříd a dotazníkovým šetřením žáků 3.-5. tříd základních škol a snaží se odpovědět na otázku, jak tito žáci vnímají prostředí své třídy a jaké požadavky na tvorbu edukačního prostředí kladou.

  • Název v anglickém jazyce

    How younger school-age pupils perceive their classroom environment

  • Popis výsledku anglicky

    The entry concentres at identification both of practical and preferred physical (especially architectural) environments in nowadays classrooms. It results from group interview with children in 1st and 2nd classes and from pupils´ questionnaire investigation in 3rd-5th class of basic school and aspires to answer how the pupils sense the climate in their classroom and which demands for learning environment formation they have.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dítě předškolního věku dříve a dnes. Dítě předškolního věku dnes a dříve

  • ISBN

    978-80-7290-377-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    UK v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku