Jak žáci mladšího školního věku vnímají prostředí ve své třídě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110986" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110986 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak žáci mladšího školního věku vnímají prostředí ve své třídě
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na identifikaci faktického i preferovaného fyzikálního (především architektonického) prostředí dnešních školních tříd. Vychází z dat získaných skupinovým rozhovorem se žáky 1. a 2. tříd a dotazníkovým šetřením žáků 3.-5. tříd základních škol a snaží se odpovědět na otázku, jak tito žáci vnímají prostředí své třídy a jaké požadavky na tvorbu edukačního prostředí kladou.
Název v anglickém jazyce
How younger school-age pupils perceive their classroom environment
Popis výsledku anglicky
The entry concentres at identification both of practical and preferred physical (especially architectural) environments in nowadays classrooms. It results from group interview with children in 1st and 2nd classes and from pupils´ questionnaire investigation in 3rd-5th class of basic school and aspires to answer how the pupils sense the climate in their classroom and which demands for learning environment formation they have.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dítě předškolního věku dříve a dnes. Dítě předškolního věku dnes a dříve
ISBN
978-80-7290-377-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
UK v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—