Jazyky aritmetiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110952" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110952 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jazyky aritmetiky
Popis výsledku v původním jazyce
Mechanizmus budování světa aritmetiky je popsán jako prorůstání tří sémantických schémat (stav, adresa, operátor) do vznikajícího schématu aritmetického. Jsou popsány dva edukační nástroje, které umožňují didakticky realizovat uvedený proces.
Název v anglickém jazyce
Arithmetical languages
Popis výsledku anglicky
Mechanism of building the world of arithmetics is described as a penetrating of three semantical schemas (state, address, operator) into the emerging arithmetical schema. Two educationa tools are described, which enable to realize didacticaly the considered process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání
ISBN
978-80-86843-21-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vydavatelský servis
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Plzeň
Datum konání akce
6. 11. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—