Může videozáznam pomoci ve výuce matematiky?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110961" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110961 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Může videozáznam pomoci ve výuce matematiky?
Popis výsledku v původním jazyce
Na základě analýzy videozáznamů hodin pořízených v rámci TIMSS Video Study 1999 jsou popsány některé charakteristiky výuky matematiky v některých zemích. Je ukázán a analyzován různý přístup k výuce několika matematických témat.
Název v anglickém jazyce
Can a videorecording help in the teaching of mathematics?
Popis výsledku anglicky
On the basis of analysis of videorecordings of lessons within TIMSS Video Study 1999, some characteristics of mathematics teaching in some countries are shown. Different approaches to the teaching of the same topics are described and analysed.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol
ISBN
978-80-86843-22-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vydavatelský servis
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Plzeň
Datum konání akce
6. 11. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—