Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didactic conception of teaching of psychology in high schools.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F13%3AA14018ZZ" target="_blank" >RIV/61988987:17250/13:A14018ZZ - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didactic conception of teaching of psychology in high schools.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá výukou psychologie ve středních školách u nás, na Slovensku a v některých evropských zemích. Zabývá se též některými zvláštnostmi výuky psychologie ve středních školách. Text upozorňuje rovněž na některé nedostatky výuky psychologie v teoretické a praktické rovině.Teoretická východiska článku vycházejí z popisu oborové didaktiky, předmětu didaktiky pschologie a vztahu k dalším příbuzným oborům.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactic conception of teaching of psychology in high schools.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with teaching of psychology in high schools in Czech Republic, Slovak Republic and in some European countries. It also deals with some particularities of psychology teaching in high schools. The text also highlights some of the shortcomings of psychology teaching in the theoretical and practical level.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The proceedings of 2nd International e-Conference on Optimization, Education and Data Mining in Science, 2012, Division of education, educational data mining, and curricular process.

  • ISBN

    978-80-904948-4-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    285-290

  • Název nakladatele

    Curriculum Publisher

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    1. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku