Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístupy k podpoře zdraví v pedagogické teorii a v praxi kurikulární reformy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222247" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222247 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístupy k podpoře zdraví v pedagogické teorii a v praxi kurikulární reformy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať je zaměřena na proměnu vzdělávání v oblasti podpory zdraví, kterou prostřednictvím rámcových vzdělávacích programů přináší do škol kurikulární reforma. Upozorňuje na problémy při implementaci vzdělávacího oboru výchova ke zdraví do školního kurikulaa do každodenní praxe školy. Na základě výsledků výzkumné sondy sledující současný stav edukace v dané oblasti jsou předloženy návrhy k možnému řešení situace. Předpokladem jsou změny v učitelských studijních programech, rozvíjení oborové didaktiky a motivace k celoživotnímu vzdělávání učitelů v oboru výchova ke zdraví.

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches to Health Promotion in Pedagogical Theory and Curricular Reform Practice

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution focuses on education transformation in the field of health promotion. The transformation is applied in schools by means of general educational programs developed within the curricular reform. The paper draws attention to problems accompanying integration of health education specialization into school curriculum and into everyday school practice. Based on outcomes of a survey exploring current situation in the educational specialization, possible solutions are suggested. The preconditionis to adopt changes in teaching study programs, to develop specialized didactics and to motivate teachers to lifelong education in the health promotion field.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Škola v proměnách: Učitel - žák - učivo

  • ISBN

    978-80-7318-904-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    4. 2. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku