Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mahara - Open source portfolio v praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222256" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222256 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mahara - Open source portfolio v praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve světě běžně užívaná elektronická portfolia se do tuzemského školního prostředí dostávají jen velmi obtížně. Brání jim řada významných faktorů, mezi něž patří zejména licenční politika jednotlivých softwarových produktů, jejich implementace a následnáspráva. Právě tento aspekt může být rozhodující. Řešením mohou být systémy vyvíjené na základě tzv. otevřeného zdrojového kódu. Jedním z nich je pak projekt Mahara, který vznikl za podpory novozélandské vlády. Právě ten se na rozdíl od jiných vyznačuje svou účelností i jednoduchostí, a proto byl v letošním roce nasazen na veřejně dostupném portálu UMÍM.TO (www.umim.to). Příspěvek stručně popisuje systém Mahara a zmiňuje konkrétní možnosti jeho využití v oblasti vzdělávání i perspektivu jeho dalšího vývoje.

  • Název v anglickém jazyce

    Mahara - Open source portfolio in practice

  • Popis výsledku anglicky

    In the world of commonly used electronic portfolios into domestic school environment is very difficult to get. Prevents them many important factors, including, in particular the licensing policies of software products, implementation and subsequent administration. This aspect can be decisive. Solution systems may be developed on the basis of the so-called open source code. One of them is the Mahara project, which was supported by the New Zealand government. Now that, unlike the other characterized by its simplicity and effectiveness, and so was this year deployed in a publicly accessible portal UMÍM.TO (www.umim.to). The contribution briefly describes the system and refers to specific Mahara its possible use in the field of education and prospects of its further development.

Klasifikace

  • Druh

    M - Uspořádání konference

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    50

  • Počet zahraničních účastníků

    5

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce