Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learning to learn in specialist language preparation at schools of higher education and universities using hard copies and online versions of European Language Portfolio

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F13%3A63010" target="_blank" >RIV/60460709:41110/13:63010 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Lernen lernen im studienbegleitenden Fremdsprachenunterricht an Hochschulen und Universitäten mithilfe von gedruckten und elektronischen Versionen des Europäischen Sprachenportfolios

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Durch beschränkte Anzahl der Kontaktstunden des studienbegleitenden Fremdsprachunterrichts wird die Notwendigkeit der Transferfähigkeit der erworbenen Lernstrategien in weitere Gebiete des Studien- und Berufslebens erhöht. Individuelle Vorbereitung wirddurch Lernplattformen im Internet z.B. mittels LMS MOODLE oder MAHARA unterstützt. Bei der Arbeit mit dem Europäischen Sprachenportfolio erweisen sich seine E-Versionen lebensfähiger zu sein als die gedruckten. Beide Typen erfordern eigene Wissenserarbeitung, nur Wissensvermittlung reicht nicht.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning to learn in specialist language preparation at schools of higher education and universities using hard copies and online versions of European Language Portfolio

  • Popis výsledku anglicky

    A limited number of contact teaching hours of specialist language preparation raise the necessity to transfer obtained learning strategies to other areas of study and professional life. Individual preparation is enhanced by internet support using LMS Moodle or MAHARA platform. When working with European Language Portfolio, its online versions prove to be more viable than its hard copies. Both types require a method of self-approach to knowledge, a mere mediation of knowledge is inefficient.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC Journal.

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    94-102

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus