Blended Learning in a Foreign Language Teaching
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A43866526" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:43866526 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.11.054" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.11.054</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.11.054" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2011.11.054</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Blended Learning in a Foreign Language Teaching
Popis výsledku v původním jazyce
Blended learning enables to use many different forms and methods in foreign language teaching. On-line courses leave room for any inclusion of many listening texts and video files. In order to facilitate the language study to our students we have prepared on-line courses of professional English, courses of area studies of English speaking countries, courses of professional German, a course for translators, written business English course and others. These courses are based on tutors? and students? needs, students? knowledge, on teachers? long term experience, and of course on the positive attitude of ICT students (and not only of them) to modern technologies.
Název v anglickém jazyce
Blended Learning in a Foreign Language Teaching
Popis výsledku anglicky
Blended learning enables to use many different forms and methods in foreign language teaching. On-line courses leave room for any inclusion of many listening texts and video files. In order to facilitate the language study to our students we have prepared on-line courses of professional English, courses of area studies of English speaking countries, courses of professional German, a course for translators, written business English course and others. These courses are based on tutors? and students? needs, students? knowledge, on teachers? long term experience, and of course on the positive attitude of ICT students (and not only of them) to modern technologies.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Procedia - social and behavioral sciences
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Svazek periodika
28/2011
Číslo periodika v rámci svazku
28
Stát vydavatele periodika
NL - Nizozemsko
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
281-285
Kód UT WoS článku
000299618300052
EID výsledku v databázi Scopus
—