Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Blended Learning in a Foreign Language Teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A43866526" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:43866526 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.11.054" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.11.054</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.11.054" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2011.11.054</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Blended Learning in a Foreign Language Teaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Blended learning enables to use many different forms and methods in foreign language teaching. On-line courses leave room for any inclusion of many listening texts and video files. In order to facilitate the language study to our students we have prepared on-line courses of professional English, courses of area studies of English speaking countries, courses of professional German, a course for translators, written business English course and others. These courses are based on tutors? and students? needs, students? knowledge, on teachers? long term experience, and of course on the positive attitude of ICT students (and not only of them) to modern technologies.

  • Název v anglickém jazyce

    Blended Learning in a Foreign Language Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Blended learning enables to use many different forms and methods in foreign language teaching. On-line courses leave room for any inclusion of many listening texts and video files. In order to facilitate the language study to our students we have prepared on-line courses of professional English, courses of area studies of English speaking countries, courses of professional German, a course for translators, written business English course and others. These courses are based on tutors? and students? needs, students? knowledge, on teachers? long term experience, and of course on the positive attitude of ICT students (and not only of them) to modern technologies.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    28/2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    28

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    281-285

  • Kód UT WoS článku

    000299618300052

  • EID výsledku v databázi Scopus