Teachers? questions in mathematics teaching: Quantitative-qualitative shift.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222326" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222326 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teachers? questions in mathematics teaching: Quantitative-qualitative shift.
Popis výsledku v původním jazyce
Communication patterns in the teaching of mathematics, types of questions, various types of the use of questions in the teaching of mathematics.
Název v anglickém jazyce
Teachers? questions in mathematics teaching: Quantitative-qualitative shift.
Popis výsledku anglicky
Communication patterns in the teaching of mathematics, types of questions, various types of the use of questions in the teaching of mathematics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
ISBN
978-960-243-657-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Název nakladatele
PME
Místo vydání
Thessaloniki, Greece
Místo konání akce
Thessaloniki, Greece
Datum konání akce
19. 7. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—