Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitelství v dilematech a paradoxech vzdělávací politiky, teorie a praxe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222383" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222383 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitelství v dilematech a paradoxech vzdělávací politiky, teorie a praxe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka se zamýšlí nad některými dilematy a paradoxy učitelské profese, které vyplývají ze vztahu vzdělávací politiky, pedagogické teorie a školní praxe, i z podstaty profese samé. Poukazuje na ?promarněné šance? v rozvoji profese, na deklarativní podporu a nadějné perspektivy učitelství.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching profession in dilemmas and paradoxes of education policy, theory and practice

  • Popis výsledku anglicky

    The author describes dilemmas and paradoxes of teaching profession and teacher education from point of view an education policy, pedagogical theories and research and school practice. It shows a changeful teachers´position in political background. In thearticle are analyzed: problems of initial teacher education and professional disciplines in studies new paradoxes which the curriculum reform of schooling brings some dilemmas in pedagogical theories nad research mythes about teaching profession problems inside profession. One part gives attention toward the Czech Ministry of Education support and supporting research and development projects.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Učiteľské povolanie v podmienkach súčasněj spoločnosti

  • ISBN

    978-80-8105-106-7

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    245

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Kód UT WoS kapitoly