Hraniční žák, práce s ním, možnosti a úskalí inkluzivního vzdělávání, rovné příležitosti pro všechny žáky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222424" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222424 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hraniční žák, práce s ním, možnosti a úskalí inkluzivního vzdělávání, rovné příležitosti pro všechny žáky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá možnostmi inkluzivního vzdělávání hraničních žáků a odbornou podporou školních poradenských specialistů - u žáků s podprůměrným školním nadáním a dalšími obtížemi vzniklými v rodinách či ve škole
Název v anglickém jazyce
Frontier student work with him the possibilities and pitfalls of inclusive education, equal opportunities for all pupils
Popis výsledku anglicky
The paper deals with possibilities of inclusive education and training of border students support school counseling specialists - for school pupils with lower than average talent and other difficulties arising in families or in school
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Zpravodaj pedagogicko-psychologické poradenství
ISSN
1214-7230
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
56
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—