Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of a Tool for Examining of School Climate at Secondary Vocational Schools and Vocational Schools in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153543" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153543 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of a Tool for Examining of School Climate at Secondary Vocational Schools and Vocational Schools in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The number of pupils at schools has been decreasing in the Czech Republic in recent years. Schools therefore merge together or cease to exist. The situation concerns mostly secondary vocational schools and vocational schools. This is why we focused on school climate of secondary vocational schools and vocational schools as perceived by pupils. After analyzing the available resources, we elaborated a questionnaire about school climate at secondary vocational schools and vocational schools as perceived bypupils and we are testing it.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of a Tool for Examining of School Climate at Secondary Vocational Schools and Vocational Schools in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The number of pupils at schools has been decreasing in the Czech Republic in recent years. Schools therefore merge together or cease to exist. The situation concerns mostly secondary vocational schools and vocational schools. This is why we focused on school climate of secondary vocational schools and vocational schools as perceived by pupils. After analyzing the available resources, we elaborated a questionnaire about school climate at secondary vocational schools and vocational schools as perceived bypupils and we are testing it.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Políticas educativas, eficácia e melhoria das escolas

  • ISBN

    978-989-8339-20-1

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    543-564

  • Počet stran knihy

    586

  • Název nakladatele

    Centro de Investigaç?o em Educaç?o e Psicologia - Universidade de Évora (CIEP-UE)

  • Místo vydání

    Evora

  • Kód UT WoS kapitoly