Individualizace v přístupu učitelek elementaristek k žákům 1. ročníků jako prevence školního selhávání (ověřování projektu ?Třístupňový model péče?)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222428" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222428 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Individualizace v přístupu učitelek elementaristek k žákům 1. ročníků jako prevence školního selhávání (ověřování projektu ?Třístupňový model péče?)
Popis výsledku v původním jazyce
Individualizace v přístupech učitele k žákům v počátku školního vzdělávání jako model včasné péče o žáky s problémy v rozvoji školní gramotnosti. Představení tzv. třístupňového modelu péče, který může napomáhat řešit obtíže žáků ve čtení a psaní, vše vespolupráci s rodiči a odborníky školního poradenského pracoviště (školní psycholog, školní speciální pedagog)
Název v anglickém jazyce
Individualisation access of teachers to pupils 1st years as prevention of school failure (verification of the "three-step model of care"
Popis výsledku anglicky
Individualisation in approaches to teaching pupils at the beginning of school education as a model early care of pupils with problems in the development of school literacy. Introduction of the so-called three-tiered model of care that can help solve problems of pupils in reading and writing, all in collaboration with parents and school counseling professionals work (school psychologist, special education teacher)
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
IPPP ČR, Zpravodaj pedagogicko - psychologické poradenství, č.56, listopad 2009
Verze
1214-7230
Identifikační číslo nosiče
1214-7230