Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Individualizace v přístupu učitelek elementaristek k žákům 1. ročníků jako prevence školního selhávání (ověřování projektu ?Třístupňový model péče?)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222428" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222428 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Individualizace v přístupu učitelek elementaristek k žákům 1. ročníků jako prevence školního selhávání (ověřování projektu ?Třístupňový model péče?)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Individualizace v přístupech učitele k žákům v počátku školního vzdělávání jako model včasné péče o žáky s problémy v rozvoji školní gramotnosti. Představení tzv. třístupňového modelu péče, který může napomáhat řešit obtíže žáků ve čtení a psaní, vše vespolupráci s rodiči a odborníky školního poradenského pracoviště (školní psycholog, školní speciální pedagog)

  • Název v anglickém jazyce

    Individualisation access of teachers to pupils 1st years as prevention of school failure (verification of the "three-step model of care"

  • Popis výsledku anglicky

    Individualisation in approaches to teaching pupils at the beginning of school education as a model early care of pupils with problems in the development of school literacy. Introduction of the so-called three-tiered model of care that can help solve problems of pupils in reading and writing, all in collaboration with parents and school counseling professionals work (school psychologist, special education teacher)

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

    IPPP ČR, Zpravodaj pedagogicko - psychologické poradenství, č.56, listopad 2009

  • Verze

    1214-7230

  • Identifikační číslo nosiče

    1214-7230