Individualizovaná pomoc učitele v počátcích školního vzdělání jako prevence školních obtíží ? Škola jako místo setkání učitele, žáka, rodiče a odborného pracovníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222425" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222425 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Individualizovaná pomoc učitele v počátcích školního vzdělání jako prevence školních obtíží ? Škola jako místo setkání učitele, žáka, rodiče a odborného pracovníka
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá včasnou péčí o žáky s problémy v rozvoji školní gramotnosti. Představuje tzv. třístupňový model péče, který je podstaven na individualizované pomoci učitele žákům s obtížemi ve čtení a psaní, vše ve spolupráci s rodiči a odborníky školního poradenského pracoviště (školní psycholog, školní speciální pedagog)
Název v anglickém jazyce
Individualized assistance to teachers in early school education as a prevention of school difficulties - school as a meeting point for teachers, pupil, parents and professional worker
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the timely care of pupils with problems in the development of school literacy. It represents the so-called three-tiered model of care that is individualized to podstaven help teachers to pupils with difficulties in reading and writing, all in collaboration with parents and school counseling professionals work (school psychologist, scholl special educationer)
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Škola jako místo setkávání II. Sborník příspěvků z konference konané 20. dubna 2009
ISBN
978-80-7308-263-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Název nakladatele
UK v Praze - FF
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
20. 4. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—