Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Individualizovaná pomoc učitele v počátcích školního vzdělání jako prevence školních obtíží ? Škola jako místo setkání učitele, žáka, rodiče a odborného pracovníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222425" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222425 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Individualizovaná pomoc učitele v počátcích školního vzdělání jako prevence školních obtíží ? Škola jako místo setkání učitele, žáka, rodiče a odborného pracovníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá včasnou péčí o žáky s problémy v rozvoji školní gramotnosti. Představuje tzv. třístupňový model péče, který je podstaven na individualizované pomoci učitele žákům s obtížemi ve čtení a psaní, vše ve spolupráci s rodiči a odborníky školního poradenského pracoviště (školní psycholog, školní speciální pedagog)

  • Název v anglickém jazyce

    Individualized assistance to teachers in early school education as a prevention of school difficulties - school as a meeting point for teachers, pupil, parents and professional worker

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the timely care of pupils with problems in the development of school literacy. It represents the so-called three-tiered model of care that is individualized to podstaven help teachers to pupils with difficulties in reading and writing, all in collaboration with parents and school counseling professionals work (school psychologist, scholl special educationer)

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Škola jako místo setkávání II. Sborník příspěvků z konference konané 20. dubna 2009

  • ISBN

    978-80-7308-263-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    UK v Praze - FF

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    20. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku