Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Discourses of Philosophy in Art Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10051509" target="_blank" >RIV/00216208:11410/10:10051509 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11240/10:10051509

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    portugalština

  • Název v původním jazyce

    Discursos de Filosofia na Educaç?o Artística

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na teoria dea educacao da arte visual, existe uma tradicao relativamente longa de questionamento das maneiras de comunicacao da sala de aula.Desde a "reviravolta linguistica" na qual a pesquisa originalmenate era focada na linguagem, dividda entre dois grupos tipicos: o primerio grupo ligado ao estudo da ocorrencia de varias categorias de comunicacao dentro da sala de aula e o secundo, que lidava com estudo do diálogo.

  • Název v anglickém jazyce

    Discourses of Philosophy in Art Education

  • Popis výsledku anglicky

    In the theory of visual art education there is a relatively long tradition of inquiry into the ways of communication in the classroom. Since the ?linguistic turn?, this research which has been originally focused on language, divided into two typical groups: first group aimed to study of occurrence of various categories of communication inside the classroom and the second, which dealt with the study of the dialogue and processed the data in a qualitative manner, gradually shifted to study the discourses.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Foucalt, Deleuze and Educacao

  • ISBN

    978-85-7672-097-3

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    154

  • Název nakladatele

    Editora UFJF

  • Místo vydání

    Juiz de Fora

  • Kód UT WoS kapitoly