Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aplikace slovotvorných aktivit do výuky českého jazyka na 1. stupni základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10082585" target="_blank" >RIV/00216208:11410/10:10082585 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aplikace slovotvorných aktivit do výuky českého jazyka na 1. stupni základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka příspěvku vychází z realizace námětu slovotvorné aktivity, kterou ve své publikaci Dieťa a slovotvorba uvádějí autorky L. LIPTÁKOVÁ a K. VUŽŇÁKOVÁ . Objasňuje čtenáři pojem slovotvorná motivace, pojmová mapa. Seznamuje s ukázkou slovotvorné aktivity autorek, kterou obohacuje o vlastní zkušenosti, získané na základě realizace námětu s žáky 2. ročníku v hodinách českého jazyka. Nabízí další, vlastní, praktické návrhy a využití metod, jejichž prostřednictvím lze u žáků rozvíjet řečový a kognitivnívývoj.

  • Název v anglickém jazyce

    Applications, word formation, activity, Czech language

  • Popis výsledku anglicky

    The author is based on the realization of the theme word formation activity, which in its publication ?Children and derivation? given author L. LIPTÁKOVÁ and K.VUŽŇÁKOVÁ. Provides the reader with the concept of derivational motivation, conceptual map. Itintroduces an example of word formation activities of the authors, which enriches the experience gained in the implementation of the second theme, with pupils year in Czech language lessons. It offers more, custom, practical designs and use of methods that can be used for pupils to develop speech and cognitive development.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus