Konstruktivistické paradigma ve vyučování českému jazyku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10103694" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10103694 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konstruktivistické paradigma ve vyučování českému jazyku
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o problematice konstruktivismu, která ve vyučování mateřskému jazyku nebyla dosud uspokojivě v české edukační realitě zkoumána. Soustředí se na možnosti a limity výzkumu v oblasti implementace konstruktivistických prvků do vyučování českému jazyku.
Název v anglickém jazyce
Constructivist Paradigm in Czech Language Instruction
Popis výsledku anglicky
In Czech education, the theory of constructivism is being developed in science instruction, especially mathematics, however, in mother tongue teaching this concept has not yet been satisfactorily explained. The article focuses on opportunities and limitsof research in the field of implementing constructivist elements into Czech language instruction.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
73-77
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—