Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konstruktivistické paradigma ve vyučování českému jazyku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10103694" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10103694 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konstruktivistické paradigma ve vyučování českému jazyku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o problematice konstruktivismu, která ve vyučování mateřskému jazyku nebyla dosud uspokojivě v české edukační realitě zkoumána. Soustředí se na možnosti a limity výzkumu v oblasti implementace konstruktivistických prvků do vyučování českému jazyku.

  • Název v anglickém jazyce

    Constructivist Paradigm in Czech Language Instruction

  • Popis výsledku anglicky

    In Czech education, the theory of constructivism is being developed in science instruction, especially mathematics, however, in mother tongue teaching this concept has not yet been satisfactorily explained. The article focuses on opportunities and limitsof research in the field of implementing constructivist elements into Czech language instruction.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    73-77

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus