Poznávání sociálního prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F01%3A00100751" target="_blank" >RIV/00216208:11410/01:00100751 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Poznávání sociálního prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Vycházeje z historie sporů o pojetí výuky prvouky a vlastivědy v českých školách a z empirických výzkumů autora jsou diskutována dilemata věcného učení - koncentrace přírodovědných a společenskovědních poznatků; koncentrace výuky vědy, jazyka a morálky.
Název v anglickém jazyce
Learning about social environment
Popis výsledku anglicky
Drawing on the history of discussions on the instruction of elementary substantive knowledge in Czech schools, the dilemmas of such instruction are analysed - concentration of knowledge of natural and social sciences, concentration of instructing science, language and morals.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F00%2F0470" target="_blank" >GA406/00/0470: Žák v měnících se podmínkách současné školy</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Předškolní a primární pedagogika / Predškolská a elementárna pedagogika
ISBN
80-7178-7
Počet stran výsledku
38
Strana od-do
363-400
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Portál
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—