Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

European Framework for Literary Education on Lower and Upper Secondary School (LIFT-2 Project)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10107639" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10107639 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    European Framework for Literary Education on Lower and Upper Secondary School (LIFT-2 Project)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article reviews one of the European Comenius multilateral project: Literature Framework for Teachers Secondary Education (LIFT-2). The applicant of the project is the Royal University of Groningen, Holland, and has six partners: Holland, Germany, Czech Republic, Romania, Portugal and Finland. One of the aims of the project is to contribute to the meaningful literary education by defining different reading levels from two perspectives: 1. text itself and 2.the reader.

  • Název v anglickém jazyce

    European Framework for Literary Education on Lower and Upper Secondary School (LIFT-2 Project)

  • Popis výsledku anglicky

    The article reviews one of the European Comenius multilateral project: Literature Framework for Teachers Secondary Education (LIFT-2). The applicant of the project is the Royal University of Groningen, Holland, and has six partners: Holland, Germany, Czech Republic, Romania, Portugal and Finland. One of the aims of the project is to contribute to the meaningful literary education by defining different reading levels from two perspectives: 1. text itself and 2.the reader.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research

  • ISSN

    1804-7890

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    32-35

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus