European Framework for Literary Education on Lower and Upper Secondary School (LIFT-2 Project)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10107639" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10107639 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
European Framework for Literary Education on Lower and Upper Secondary School (LIFT-2 Project)
Popis výsledku v původním jazyce
The article reviews one of the European Comenius multilateral project: Literature Framework for Teachers Secondary Education (LIFT-2). The applicant of the project is the Royal University of Groningen, Holland, and has six partners: Holland, Germany, Czech Republic, Romania, Portugal and Finland. One of the aims of the project is to contribute to the meaningful literary education by defining different reading levels from two perspectives: 1. text itself and 2.the reader.
Název v anglickém jazyce
European Framework for Literary Education on Lower and Upper Secondary School (LIFT-2 Project)
Popis výsledku anglicky
The article reviews one of the European Comenius multilateral project: Literature Framework for Teachers Secondary Education (LIFT-2). The applicant of the project is the Royal University of Groningen, Holland, and has six partners: Holland, Germany, Czech Republic, Romania, Portugal and Finland. One of the aims of the project is to contribute to the meaningful literary education by defining different reading levels from two perspectives: 1. text itself and 2.the reader.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research
ISSN
1804-7890
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
32-35
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—