Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The mathematical knowledge needed for teaching to five year old pupils

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10194664" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10194664 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The mathematical knowledge needed for teaching to five year old pupils

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A short comparison of the official 'curricula' of the Czech Republic and Italy shows that the aims of kindergarten in terms of pupils' learning are similar. Space devoted to mathematics in the education of teachers is too limited in both countries. A proposal to make teachers aware of children's mathematical pre-conceptions is presented via the use of manipulative tools.

  • Název v anglickém jazyce

    The mathematical knowledge needed for teaching to five year old pupils

  • Popis výsledku anglicky

    A short comparison of the official 'curricula' of the Czech Republic and Italy shows that the aims of kindergarten in terms of pupils' learning are similar. Space devoted to mathematics in the education of teachers is too limited in both countries. A proposal to make teachers aware of children's mathematical pre-conceptions is presented via the use of manipulative tools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Symposium Elementary Maths Teaching, Proceedings

  • ISBN

    978-80-7290-509-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    182-189

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická Fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    21. 8. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000303426000021