Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Připravenost budoucích učitelů pro používání digitálních technologií ve výuce matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585435" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585435 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333165320" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333165320</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Připravenost budoucích učitelů pro používání digitálních technologií ve výuce matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je analýza připravenosti budoucích učitelů 1. stupně ZŠ pro používání digitálních technologií ve výuce matematiky. V rámci stanoveného cíle byl proveden absolutní sběr dat mezi 95 studenty Pedagogické fakulty UP v Olomouci. V rámci výzkumu byl použit dotazník vlastní konstrukce modifikován dle Teacher Education and Development Study in Mathematics (TEDS-M).

  • Název v anglickém jazyce

    Elementary prospective teachers preparedness for using digital technologies in mathematics teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is analyzing elementary teachers preparedness for using digital technologies in mathematics teaching. There was a research among 95 prospective teachers in lessons of didactics of mathematics. We used the modified questionaries from international surveys Teacher Education and Development Study in Mathematics (TEDS-M).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    South Bohemia Mathematical Letters

  • ISSN

    2336-2081

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    9-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus