Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitelé matematiky a CLIL

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F14%3A43887967" target="_blank" >RIV/60076658:12510/14:43887967 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitelé matematiky a CLIL

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem článku je seznámit čtenáře s výsledky dotazníkové šetření týkajícího se vyučování metodou CLIL provedeného mezi 800 učiteli matematiky základních a středních škol. Pomocí statistických metod byly výsledky dotazníkového šetření zpracovány z pohledujazykové vybavenosti učitelů matematiky a jejich žáků, zájmu učitelů o výuku matematiky metodou CLIL. Šetření se zaměřilo na otázku, zda je rozdíl mezi situací na 2. stupni základní školy a na středních školách.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematics Teachers and CLIL

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the article is to introduce readers with the results of a questionnaire distributed among 800 elementary and upper-seconday school teachers of mathematics focusing on mathematics teaching using the CLIL method. Using statistical methods, the results of the questionnaire were processed with respect to langauge competence of mathematics teachers and their pupils, teachers' interest in teaching mathematics using the CLIL environment. Moreover, the article investigates if there is a difference inthe situation in elementary schools and upper-secondary schools.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Učitel matematiky

  • ISSN

    1210-9037

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    23

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    45 - 51

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus