Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pupils' Perception of Mathematics in Lessons of Mathematics Presented in a Foreign Language

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43885022" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43885022 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60076658:12510/13:43885022

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Pupils' Perception of Mathematics in Lessons of Mathematics Presented in a Foreign Language

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper present research conducted at elementary school level in the years 2009-2011 in three elementary schools in Mathematics lessons presented in the English language. This research focused on the pupils' perception of mathematics in the CLIL environment before and after one year of CLIL teaching at the elementary school level. Semantic differential was chosen as the appropriate research method and the results were visualised using dendrograms.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupils' Perception of Mathematics in Lessons of Mathematics Presented in a Foreign Language

  • Popis výsledku anglicky

    This paper present research conducted at elementary school level in the years 2009-2011 in three elementary schools in Mathematics lessons presented in the English language. This research focused on the pupils' perception of mathematics in the CLIL environment before and after one year of CLIL teaching at the elementary school level. Semantic differential was chosen as the appropriate research method and the results were visualised using dendrograms.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lingua viva : odborný časopis pro teorii a praxi vyučování cizím jazykům a češtině jako cizímu jazyku

  • ISSN

    1801-1489

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    16

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    9-15

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus