REALIZACE PROJEKTU CLIL A JEHO DOPADY NA KLIMA UČITELSKÉHO SBORU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43884088" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43884088 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
REALIZACE PROJEKTU CLIL A JEHO DOPADY NA KLIMA UČITELSKÉHO SBORU
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá výsledky sledování epizodně konstituovaných subsborů učitelů základní školy v souvislosti s realizací výuky matematiky v cizím jazyce v základní škole (CLIL). Sledovány byly rozdíly ve vnímání sociálního klimatu mezi učiteli, kteří byli zapojeni do projektu CLIL, a kteří stáli mimo realizaci tohoto projektu.
Název v anglickém jazyce
CLIL project implementation and its impact on the climate
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the monitoring results episode constituted teams of basic school teachers in connection with the teaching of mathematics in a foreign language in elementary school (CLIL). Differences were observed in the perception of the social climate among teachers who were involved in the project CLIL, and who stood out this project.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Propojení cizího jazyka a vyučovacího předmětu na základní škole
ISBN
978-80-903427-4-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
"16 ? 29"
Název nakladatele
Základní škola Matice školské
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
8. 6. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—