Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kritické jevy naší školské matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F15%3A50004252" target="_blank" >RIV/62690094:18470/15:50004252 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://mfi.upol.cz/files/24/2404/mfi_2404_241_251.pdf" target="_blank" >http://mfi.upol.cz/files/24/2404/mfi_2404_241_251.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kritické jevy naší školské matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se týká některých kritických jevů naší školské matematiky a je inspirován knihou Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů. První část se zabývá učiteli a jejich problémy s interpretacemi, racionálními čísly, slovními úlohami a geometrií. Druhá část se týká studentů a jejich motivace. Článek je určen didaktikům a učitelům matematiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Critical phenomena of our school mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    The article is concerned with some critical phenomena of our school mathematics and is inspired by the book Critical places of primary mathematics through the eyes of teachers. The first part of the paper deals with teachers and their problems with interpretation, rational numbers, real-life applications and geometry. The second part deals with students and their motivation. The paper is intended for the use of mathematics didacticians and mathematics teachers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Matematika, fyzika, informatika : časopis pro výuku na základních a středních školách

  • ISSN

    1210-1761

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    24

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    241-251

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus