Matematika jako pedagogický problém
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F16%3A50005622" target="_blank" >RIV/62690094:18470/16:50005622 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Matematika jako pedagogický problém
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha pojednává o třech dimenzích matematického vzdělávání a jejich vlivu na práci učitele. Jsou rozlišeny dva aspekty matematického vzdělávání: pouhá transformace informací a přirozený poznávací proces. Důležitou částí knihy je studium kritických míst ve školské matematice.
Název v anglickém jazyce
Mathematics as a pedagogical problem
Popis výsledku anglicky
The book deals with three dimensions of mathematics education and their influence on teacher's work. Two aspects of mathematics education are differentiated: the simple transmission of information and the natural learning process. The important part of the book is the studz of critical places in school mathematics.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7435-644-5
Počet stran knihy
190
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Kód UT WoS knihy
—