Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Key Competences for Lifelong Learning: Concepts for Initial Teacher Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889647" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889647 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Key Competences for Lifelong Learning: Concepts for Initial Teacher Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This book aims to develop pupil's key competences in primary and secondary schools. We describe, how the Didactic concepts, as corresponding assessment methods form mathematical education are developed, tested, evaluated and disseminated on the EuropeanLevel. Mathematical knowledge is a basic prerequisite for future mathematics teachers. In initial teacher education, attention should always be paid to ensure that university students gain (more) experience to do mathematics in the form of observation, comparison, analysis, analogy, generalization, synthesis etc.

  • Název v anglickém jazyce

    Key Competences for Lifelong Learning: Concepts for Initial Teacher Education

  • Popis výsledku anglicky

    This book aims to develop pupil's key competences in primary and secondary schools. We describe, how the Didactic concepts, as corresponding assessment methods form mathematical education are developed, tested, evaluated and disseminated on the EuropeanLevel. Mathematical knowledge is a basic prerequisite for future mathematics teachers. In initial teacher education, attention should always be paid to ensure that university students gain (more) experience to do mathematics in the form of observation, comparison, analysis, analogy, generalization, synthesis etc.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Developing Key Competeces by Mathematics Education

  • ISBN

    978-3-00-051067-0

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    18-22

  • Počet stran knihy

    76

  • Název nakladatele

    University of Bayreuth

  • Místo vydání

    Germany

  • Kód UT WoS kapitoly