Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

World and Czech Use of Electronic Portfolios in Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10123976" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10123976 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    World and Czech Use of Electronic Portfolios in Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Electronic portfolio as a tool to support the evaluation is worldwide instrument in all forms of education. This is illustrated by a large number of professional organizations, working groups, projects and conferences dealing with this issue. These initiatives determine the direction of promoting new technologies in education and affect national governments and the actual educational practice through their studies, methodological support and assistance in implementing innovations into learning and validating new technologies in education. This article carries out a detailed comparison of these initiatives and places them in context with existing domestic efforts in this issue.

  • Název v anglickém jazyce

    World and Czech Use of Electronic Portfolios in Education

  • Popis výsledku anglicky

    Electronic portfolio as a tool to support the evaluation is worldwide instrument in all forms of education. This is illustrated by a large number of professional organizations, working groups, projects and conferences dealing with this issue. These initiatives determine the direction of promoting new technologies in education and affect national governments and the actual educational practice through their studies, methodological support and assistance in implementing innovations into learning and validating new technologies in education. This article carries out a detailed comparison of these initiatives and places them in context with existing domestic efforts in this issue.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1541" target="_blank" >GAP407/12/1541: Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and Communication Technology in Education. Proceedings.

  • ISBN

    978-80-7464-135-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    59-68

  • Název nakladatele

    University of Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    11. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku