Propaganda v současných médiích? : Analýza na materiálu vybraných tiskovin, internetových zdrojů a celostátních televizí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10126882" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10126882 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Propaganda v současných médiích? : Analýza na materiálu vybraných tiskovin, internetových zdrojů a celostátních televizí
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá vztahem persvaze a možných projevů propagandy v současných médiích. Na základě analýzy diskurzu poukazuje na možné konkrétní jevy, které se podílejí na manipulaci, ev. propagandě v současných médiích.
Název v anglickém jazyce
Propaganda in the contemporary media?
Popis výsledku anglicky
The treatise is demonstration of possible use of the approach of analysis discourse to the analysis of curent text of the media; it demonstrates how to reveal discourse practices of political/media subjects aiming at indoctrination certain opinions.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Kontexty propagandy
ISBN
978-80-7395-515-1
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
313-322
Počet stran knihy
350
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Kód UT WoS kapitoly
—