Čeština ve škole 21. století - I. Přístupy - Témata - Zdroje (Kritická analýza)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10126961" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10126961 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Čeština ve škole 21. století - I. Přístupy - Témata - Zdroje (Kritická analýza)
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha představuje kritickou analýzu shromážděné domácí i zahraniční lilngvodidaktické, didaktické, obecně pedagogické a psychologické literatury k otázkám jazykového vzdělávání a následně jeho pojetí v oborové didaktice českého jazyka. Závěry z této analýzy směřují k uplatnění konstruktivistického přístupu v didaktice českého jazyka.
Název v anglickém jazyce
Czech at School in the 21st Century - I. Approaches - Topics - Resources (Critical Analysis)
Popis výsledku anglicky
The book demonstrates critical analysis of gathered national and foreign linguodidactic, didactic, general pedagogical and psychological literature for language education questions and consequently its conception in Czech language field didactics. This analysis results lead to application of constructivism approach in Czech language didactics.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1830" target="_blank" >GAP407/12/1830: Vztah kognitivních struktur žáka a struktur jazykového systému v procesu edukace českého jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7290-616-1
Počet stran knihy
276
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—