Pro koho má být učebnice češtiny lákavá?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601A3Q" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601A3Q - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pro koho má být učebnice češtiny lákavá?
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá podobou nově vydané dvojdílné učebnice češtiny pro žáky ZŠ, na konkrétních příkladech upozorňuje na některé zanedbávané oblasti. Autorka vysvětluje, proč se výuka češtiny na základních školách má opírat o kvalitně připravené didaktické prostředky.
Název v anglickém jazyce
Can the Czech language textbook be attractive?
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with the form of newly published Czech language textbooks for primary school pupils. With the use of concrete examples it draws attention to some neglected areas. The author explains why the Czech language teaching Czech language,Czech language teaching, didactic tools, Czech language textbooks for primary schools must be based on quality didactic instruments.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
67-77
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—