Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mind Maps in Chemistry Education: Potential and Limitations

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10128802" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10128802 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mind Maps in Chemistry Education: Potential and Limitations

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is focused on using mind maps in education. This has become easier with ICT penetrating school environment. That is why suitable mind map editors are described and evaluated in order to provide overview for teacher as well as academics.

  • Název v anglickém jazyce

    Mind Maps in Chemistry Education: Potential and Limitations

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on using mind maps in education. This has become easier with ICT penetrating school environment. That is why suitable mind map editors are described and evaluated in order to provide overview for teacher as well as academics.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Chemistry Education in the Light of the Research

  • ISBN

    978-83-7271-764-1

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    114-117

  • Počet stran knihy

    146

  • Název nakladatele

    Pedagogal University of Kraków, Department of Chemistry and Chemistry Education

  • Místo vydání

    Krakov

  • Kód UT WoS kapitoly