Mind Maps in Chemistry Education: Potential and Limitations
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10128802" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10128802 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Mind Maps in Chemistry Education: Potential and Limitations
Popis výsledku v původním jazyce
The paper is focused on using mind maps in education. This has become easier with ICT penetrating school environment. That is why suitable mind map editors are described and evaluated in order to provide overview for teacher as well as academics.
Název v anglickém jazyce
Mind Maps in Chemistry Education: Potential and Limitations
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on using mind maps in education. This has become easier with ICT penetrating school environment. That is why suitable mind map editors are described and evaluated in order to provide overview for teacher as well as academics.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Chemistry Education in the Light of the Research
ISBN
978-83-7271-764-1
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
114-117
Počet stran knihy
146
Název nakladatele
Pedagogal University of Kraków, Department of Chemistry and Chemistry Education
Místo vydání
Krakov
Kód UT WoS kapitoly
—