Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Technika mentálního mapování v andragogické teorii

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F09%3A%230000070" target="_blank" >RIV/46358978:_____/09:#0000070 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Technika mentálního mapování v andragogické teorii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou využití techniky mentálního mapování, nástrojem, který je v praxi často využíván k rozvoji kreativního myšlení a řešení problémů. Studie vychází ze zkušeností, že mentální mapování lze s úspěchem využít v andragogické praxipři vzdělávání a učení dospělých. Charakterizuje principy mentálních map, shrnuje přednosti a výhody využití pro dospělé studenty i vzdělavatele. Ukazuje na význam vizualizace a nenásilného propojení nepříbuzných jevů zkoumající danou oblast z mnoha úhlů pohledu. V jednotlivých bodech seznamuje s postupem tvorby mentální mapy. Nabízí náměty pro tvorbu myšlenkových map prostřednictvím počítačových programů.

  • Název v anglickém jazyce

    Mind mapping technique in Adult learning theory

  • Popis výsledku anglicky

    The article explaining how to use use mind mapping technique. Mind maps are in practice often used to develop creative thinking and problem-solving. The study is based on experience, that mind mapping is useful in practice of andragogy in adult education. Characterizes the principles of mind maps, summarizes the advantages and benefits to adult learners and educators. Indicates the importance of visualization and nonviolent linking unrelated events exploring the area from many angles. At various pointsacquainted with the procedures of mental maps. Offers suggestions how to create a mind map using computer program.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1950" target="_blank" >GA406/09/1950: Andragogický model učení a vzdělávání dospělých založený na získávání a rozvoji klíčových kompetencí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Nové paradigma v kurikulu vzdělávání dospělých

  • ISBN

    978-80-87306-04-8

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    344

  • Název nakladatele

    Educa Service

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly