Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pohled lektorů firemního vzdělávání na faktory úspěchu své vzdělávací činnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43891312" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43891312 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://lifelonglearning.mendelu.cz/wcd/w-rek-lifelong/ll1602/fulltext.pdf" target="_blank" >http://lifelonglearning.mendelu.cz/wcd/w-rek-lifelong/ll1602/fulltext.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/lifele20160602106" target="_blank" >10.11118/lifele20160602106</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pohled lektorů firemního vzdělávání na faktory úspěchu své vzdělávací činnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zaměřen na kompetence lektora vzdělávání dospělých ve vztahu k formulování požadavků směřujícím k jeho úspěšné vzdělávací činnosti. Odpovídá na otázku, jak samotní lektoři firemního vzdělávání vnímají své kompetence, co považují za stěžejní, co vše se odráží do přípravy a rozvoje kompetencí lektora, a to během firemního vzdělávání dospělých. Jde o výsledky výzkumného šetření realizovaného formou zpracování myšlenkových map a jejich následné obsahové analýzy. Výzkumný soubor tvořilo 41 lektorů dalšího vzdělávání, kteří prostřednictvím myšlenkové mapy popisovali oblasti, které považují pro výkon své profese za podstatné. Na základě výsledků byl vytvořen kompetenční model "tří O", který je zjednodušujícím vyjádřením toho, co považují lektoři ve vztahu k úspěšné vzdělávací činnosti za důležité.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate Education Lecturers' Wiew of the Factors of Success of their Educational Activity

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on the competences of lecturer of adult education in relation to the formulation of requirements leading to his successful educational activity. It provides an answer to how the corporate education lecturers perceive their competences, what they consider crucial, what is reflected in the lesson planning and development of competences of the lecturer during corporate education of adults. It presents results of the survey research realized in the form of mind map processing and their further content analysis. Research sample consisted of 41 lecturers of further education who through the mind map described areas which they consider crucial for performance of their profession. Based on the results a competence model was created which represents a simplified formulation of what the lecturers consider important in relation to their successful educational activity.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lifelong Learning

  • ISSN

    1804-526X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    "106 ? 117"

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus