Výuka chemie na SOŠ s ohledem na zaměření jednotlivých oborů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10128804" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10128804 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka chemie na SOŠ s ohledem na zaměření jednotlivých oborů
Popis výsledku v původním jazyce
V tomto příspěvku je naznačen další možný přístup zpracování motivačních prvků zaměřených na vztah chemie k oboru vzdělání pro v současnosti platných 275 oborů vzdělání středního odborného vzdělávání. RVP pro skupiny oborů SOV jsou analyzovány s ohledemna průřezová témata s učivem chemmické povahy.
Název v anglickém jazyce
Chemistry Education with Respect to Direction of Particular Fields
Popis výsledku anglicky
In this paper, further possible approach towards creating motivational elements focused on the relation of chemistry subjectt matter with the main subject matter of particular valid fields (275) in vocational education is suggested. Based on the analysisof framework educational programmes for vocational schools, cross-sectional topics from chemistry subject matter are chosen.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Badania w dydaktyce chemii
ISBN
978-83-7271-767-2
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
160-163
Počet stran knihy
156
Název nakladatele
Pedagogal University of Kraków, Department of Chemistry and Chemistry Education
Místo vydání
Krakov
Kód UT WoS kapitoly
—