Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K PROBLEMATICE EKONOMICKÉ EFEKTIVNOSTI VEŘEJNÝCH PROJEKTŮ V ZEMĚDĚLSTVÍ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10131708" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10131708 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K PROBLEMATICE EKONOMICKÉ EFEKTIVNOSTI VEŘEJNÝCH PROJEKTŮ V ZEMĚDĚLSTVÍ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úkolem ekonomů v podmínkách restrikce veřejných rozpočtů je určit, zda míra návratnosti investic do veřejných projektů je postačující k jejich ospravedlnění ve srovnání s alternativním užitím vynaložených zdrojů. V zemědělství, u veřejných projektů ICT zoblasti vzdělávání v poslední době získávají na oblibě komplexní e-learningové systémy, které v sobě zahrnují jak výukovou část, tak i následné ověřování znalostí studentů. Cílem příspěvku je vysvětlení způsobu vyjadřování ekonomické efektivnosti veřejných projektů na příkladě zavedení e-learningového systému Moodle.

  • Název v anglickém jazyce

    ABOUT COMMON PROJECTS ECONOMIC EFFICIENCY IN AGRICULTURE

  • Popis výsledku anglicky

    It is the task of the economists to assess - under the conditions of the public budgets restrictions - whether the return rate of investments into public projects is sufficient enough in order to justify these projects in comparison to an alternative utilization of the expended resources. Complex e-learning systems, which include both the educational part and the subsequent verification of the students' knowledge, have lately been gaining on popularity in agriculture, in the public ICT projects from thefield of education. The objective of the article is to explain the means of expressing economic efficiency of public projects on the example of establishing the Moodle e-learning system.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Agricultural Economics

  • ISSN

    0139-570X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    57

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    232-239

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus