Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klimatická změna v e-learningové výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F10%3A10217901" target="_blank" >RIV/61989592:15310/10:10217901 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klimatická změna v e-learningové výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    E-learning je autory publikace chápán jako multimediální podpora vzdělávacího procesu s použitím moderních informačních a komunikačních technologií, která je zpravidla realizována prostřednictvím počítačových sítí. Jeho základním úkolem je svobodný a neomezený přístup ke vzdělávání v čase i prostoru. Vlastní realizací výukového modelu představuje šest vytvořených e-learningových kurzů obsahově odpovídající šesti cílovým skupinám uživatelů. Nejprve byl založen obecný kurz obsahově přizpůsobený vysokoškolské uživatelské skupině z důvodu nejnáročnějšího a znalostně nejširšího zaměření ze všech cílových skupin. Z vývojového kurzu byly následně odvozeny ostatní kurzy pro další cílové skupiny uživatelů - studenti středních škol, základních škol, zaměstnanciveřejné správy pracující v/mimo oblast ŽP a široká laická veřejnost. Publikace je klíčovým výstupem projektu VaV MŽP SPII/4h6/35/07 "Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělávání ve vybraných oblastech ŽP: E-klima".

  • Název v anglickém jazyce

    Climate change in e-learning

  • Popis výsledku anglicky

    The authors of the publication see e-learning as a multimedia support of the educational process that uses state-of-the-art information and communication technologies and is usually implemented via computer networks. Its basic task is to ensure access toeducation that is free and unlimited in time and space. E-learning content represents educational courses in electronic form, or possibly independent modules that constitute the courses. E-learning courses can contain text, graphics or multimedia. The implementation of the educational model is represented by the e-learning courses themselves. After filling the course content the project leaders started testing the project with previously selected target group samples. The total of six different coursesfor testing user groups were created. The publication represents key output of the R&amp;D project II/4h6/35/07 "Education model of e-learning courses of lifelong learning in selected areas related to the environment: E-klima".

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/SPII4H6%2F35%2F07" target="_blank" >SPII4H6/35/07: Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělávání ve vybraných oblastech životního prostředí (e-klima)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-2696-9

  • Počet stran knihy

    99

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy