Klimatická změna v e-learningové výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F10%3A10217901" target="_blank" >RIV/61989592:15310/10:10217901 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Klimatická změna v e-learningové výuce
Popis výsledku v původním jazyce
E-learning je autory publikace chápán jako multimediální podpora vzdělávacího procesu s použitím moderních informačních a komunikačních technologií, která je zpravidla realizována prostřednictvím počítačových sítí. Jeho základním úkolem je svobodný a neomezený přístup ke vzdělávání v čase i prostoru. Vlastní realizací výukového modelu představuje šest vytvořených e-learningových kurzů obsahově odpovídající šesti cílovým skupinám uživatelů. Nejprve byl založen obecný kurz obsahově přizpůsobený vysokoškolské uživatelské skupině z důvodu nejnáročnějšího a znalostně nejširšího zaměření ze všech cílových skupin. Z vývojového kurzu byly následně odvozeny ostatní kurzy pro další cílové skupiny uživatelů - studenti středních škol, základních škol, zaměstnanciveřejné správy pracující v/mimo oblast ŽP a široká laická veřejnost. Publikace je klíčovým výstupem projektu VaV MŽP SPII/4h6/35/07 "Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělávání ve vybraných oblastech ŽP: E-klima".
Název v anglickém jazyce
Climate change in e-learning
Popis výsledku anglicky
The authors of the publication see e-learning as a multimedia support of the educational process that uses state-of-the-art information and communication technologies and is usually implemented via computer networks. Its basic task is to ensure access toeducation that is free and unlimited in time and space. E-learning content represents educational courses in electronic form, or possibly independent modules that constitute the courses. E-learning courses can contain text, graphics or multimedia. The implementation of the educational model is represented by the e-learning courses themselves. After filling the course content the project leaders started testing the project with previously selected target group samples. The total of six different coursesfor testing user groups were created. The publication represents key output of the R&D project II/4h6/35/07 "Education model of e-learning courses of lifelong learning in selected areas related to the environment: E-klima".
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/SPII4H6%2F35%2F07" target="_blank" >SPII4H6/35/07: Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělávání ve vybraných oblastech životního prostředí (e-klima)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-2696-9
Počet stran knihy
99
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—