Education Project About Climate for Multi-User E-Learning Courses
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F10%3A10217716" target="_blank" >RIV/61989592:15310/10:10217716 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Education Project About Climate for Multi-User E-Learning Courses
Popis výsledku v původním jazyce
The main aim of the research project Education model of e-learning for lifelong learning in selected branches of environment (E-klima) is to create e-learning courses with a thematic focus on the climate and its change consisting of up-to-date and accurate information from the field of climate change and environment. The main objective of the courses is to provide educational materials to various groups of users, focusing on natural and social sciences related to the climate, climate change and other Earth sciences. It was needed to make a methodology for the creation of e-learning courses and its concrete application to the E-klima project. The general part contained a description of e-learning as one of teaching forms, identification of its pros andcons and a comparison with other teaching forms - full-time and combined education. The thematic content of the courses reflects the expertise levels of the target group users (school, departmental, public).
Název v anglickém jazyce
Education Project About Climate for Multi-User E-Learning Courses
Popis výsledku anglicky
The main aim of the research project Education model of e-learning for lifelong learning in selected branches of environment (E-klima) is to create e-learning courses with a thematic focus on the climate and its change consisting of up-to-date and accurate information from the field of climate change and environment. The main objective of the courses is to provide educational materials to various groups of users, focusing on natural and social sciences related to the climate, climate change and other Earth sciences. It was needed to make a methodology for the creation of e-learning courses and its concrete application to the E-klima project. The general part contained a description of e-learning as one of teaching forms, identification of its pros andcons and a comparison with other teaching forms - full-time and combined education. The thematic content of the courses reflects the expertise levels of the target group users (school, departmental, public).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/SPII4H6%2F35%2F07" target="_blank" >SPII4H6/35/07: Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělávání ve vybraných oblastech životního prostředí (e-klima)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 9th European Conference on e-Learning
ISBN
978-1-906638-83-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Academic Publishing Limited
Místo vydání
Reading
Místo konání akce
Porto (Portugalsko)
Datum konání akce
4. 11. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—