Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learningové kurzy o klimatu a jeho změně pro široké spektrum uživatelů (Projekt E-klima)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F10%3A10217596" target="_blank" >RIV/61989592:15310/10:10217596 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00020699:_____/10:#0000290

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    E-learningové kurzy o klimatu a jeho změně pro široké spektrum uživatelů (Projekt E-klima)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním cílem projektu e-klima je sbírat relevantní informace pro vzdělávání zaměřené na klima a jeho změnu prostřednictvím e-learningových kurzů. Na základě zpracovaných materiálů a sjednocení terminologie byla vytvořena metodika pro tvorbu e-learningových kurzů a její konkrétní aplikace na projekt e-klima. Výukový model kurzů byl navržen pro tři odlišné cílové skupiny - školy, rezortní pracovníci MŽP a veřejnost. Byla vytvořena struktura jednotlivých kurzů - moduly, které pomáhají dobře navrhnout strukturu, styl kapitol a podkapitol a následně bylo vytvořeno obsahové naplnění jednotlivých kurzů. Realizaci elearningových kurzů předcházel výběr vhodného výukového systému. Jako nejkvalitnější byl vyhodnocen systém Moodle. Obsahová náplň kurzů byla řízena odbornými garanty. Testování ověřilo připravenost kurzů k praktické realizaci. V současné době se připravuje plně funkční chod kurzů. Projekt bude pokračovat až do konce roku 2010, kdy budou všechny závěry kompletní a vyhodnocené.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning courses about climate and climate change for various groups of users (project E-klima)

  • Popis výsledku anglicky

    The main aim of E-klima project is to collect relevant information for education on climate and climate change through e-learning courses. On the bases of processed materials and the unification of terminology there wascompiled the methodology for creating e-learning courses and practical applications of the project E-klima. The educational model of courses has been established for three different target groups - schools, departmental start and the public. There have been created a structure of individual courses - modules that help to well-arranged structure, styles of chapters and subchapters and subsequently there were developed a specific courses syllabi. Realization of e-learning courses is preceded by software Moodle. Substantive fulfilment of courses was directed by professional guarantors. Testing verified the readiness of courses for a practical realization. At the present time there is prepared a full-functioned running of course.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    DG - Vědy o atmosféře, meteorologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/SPII4H6%2F35%2F07" target="_blank" >SPII4H6/35/07: Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělávání ve vybraných oblastech životního prostředí (e-klima)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Meteorologické zprávy

  • ISSN

    0026-1173

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    63

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus