Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělání ve vybraných oblastech životního prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F09%3A00010444" target="_blank" >RIV/61989592:15310/09:00010444 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělání ve vybraných oblastech životního prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Projekt výukový model e-learnignu pro celoživotní vzdělání ve vybraných oblastech životního prostředí (e-klima) shromažďuje kvalitní informace pro moderní vzdělání v oblasti klimatu a klimatické změny. Výukový model e-learningových kurzů je vytvářen prošest různých cílových skupin - školská, resortní a veřejná. Řešení projektu je rozvrženo do realizace 14 dílčích úkolů. Úkoly jsou uspořádány do časového harmonogramu, dílčí výstupy z jednotlivých úkolů budou prezentovány pomocí reportů o plnění. Na základě zpracování teoretických podkladů v podobě textových dokumentů a ujednocení pojmů (zejména výukový model a cílová skupina), byla sestavena metodika pro tvorbu e-learningových kurzů a její konkrétní aplikace na projekt e-klima. Dále byla vytvořena struktura kurzů, členění na moduly, kapitoly a podkapitoly a následně sestavení konkrétní osnovy kurzu. Zpracovány byly pokyny pro autory a zpracovatele studijních materiálů. Po testování a výběru výukového prostředí pro e-learningové kurzy,
Název v anglickém jazyce
Education model of e-learning for lifelong learning in selected branches of environment (e-klima)
Popis výsledku anglicky
Education model of e-learning for lifelong learning in selected branches of environment (e-klima). The main aim of e-learning education model E-klima is to gather information about climate and climate changes for educational purposes. Users of the education model are grouped six groups - three categories and their subgroups. Categories are: students (includes three subgroups), scientists (with two subgroups) and public. The whole project is designed into 14 parts according designed timetable. This yearhas been finished five parts and next few have been already started. It has been created a website of project, gathered information sources about climate and climate changes. Also literature search on fields of education forms and e-learning courses hasbeen done. From these sources we have unified terminology and created a methodology for e-learning courses creation. After that it was established a structure of e-learning courses, classification into modules, their chapters and parts. T
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/SPII4H6%2F35%2F07" target="_blank" >SPII4H6/35/07: Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělávání ve vybraných oblastech životního prostředí (e-klima)</a><br>
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sympozium GIS Ostrava 2009
ISBN
978-80-87294-00-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vysoká škola báňská - Technická univerzita
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—