Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělání ve vybraných oblastech životního prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F09%3A00010444" target="_blank" >RIV/61989592:15310/09:00010444 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělání ve vybraných oblastech životního prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Projekt výukový model e-learnignu pro celoživotní vzdělání ve vybraných oblastech životního prostředí (e-klima) shromažďuje kvalitní informace pro moderní vzdělání v oblasti klimatu a klimatické změny. Výukový model e-learningových kurzů je vytvářen prošest různých cílových skupin - školská, resortní a veřejná. Řešení projektu je rozvrženo do realizace 14 dílčích úkolů. Úkoly jsou uspořádány do časového harmonogramu, dílčí výstupy z jednotlivých úkolů budou prezentovány pomocí reportů o plnění. Na základě zpracování teoretických podkladů v podobě textových dokumentů a ujednocení pojmů (zejména výukový model a cílová skupina), byla sestavena metodika pro tvorbu e-learningových kurzů a její konkrétní aplikace na projekt e-klima. Dále byla vytvořena struktura kurzů, členění na moduly, kapitoly a podkapitoly a následně sestavení konkrétní osnovy kurzu. Zpracovány byly pokyny pro autory a zpracovatele studijních materiálů. Po testování a výběru výukového prostředí pro e-learningové kurzy,

  • Název v anglickém jazyce

    Education model of e-learning for lifelong learning in selected branches of environment (e-klima)

  • Popis výsledku anglicky

    Education model of e-learning for lifelong learning in selected branches of environment (e-klima). The main aim of e-learning education model E-klima is to gather information about climate and climate changes for educational purposes. Users of the education model are grouped six groups - three categories and their subgroups. Categories are: students (includes three subgroups), scientists (with two subgroups) and public. The whole project is designed into 14 parts according designed timetable. This yearhas been finished five parts and next few have been already started. It has been created a website of project, gathered information sources about climate and climate changes. Also literature search on fields of education forms and e-learning courses hasbeen done. From these sources we have unified terminology and created a methodology for e-learning courses creation. After that it was established a structure of e-learning courses, classification into modules, their chapters and parts. T

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/SPII4H6%2F35%2F07" target="_blank" >SPII4H6/35/07: Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělávání ve vybraných oblastech životního prostředí (e-klima)</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sympozium GIS Ostrava 2009

  • ISBN

    978-80-87294-00-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vysoká škola báňská - Technická univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku