Transdisciplinární prolínání futurologie s filosofií výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10132152" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10132152 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Transdisciplinární prolínání futurologie s filosofií výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Tato stať se zaměřuje na možnosti využití futurologie pro filosofii výchovy a pedagogiku. Autorka v krátkosti představuje futurologii a nastiňuje vývoj a metody futurologických studií s cílem pojednat o výzvách, které futurologie přináší filosofii výchovy a pedagogice. Jako příklad pedagogické futurologie jsou zde naznačeny trendy výchovy v budoucnosti.
Název v anglickém jazyce
Transdisciplinary Link between Futurology and Philosophy of Education
Popis výsledku anglicky
This article focuses on the potential application of futurology into the philosophy of education and pedagogy. The author presents futurology in brief, and outlines the development and methodology of future studies with the intention to discuss the challenges that the subject brings to the philosophy of education and pedagogy. Future education trends appear as an example of pedagogical futurology.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Smysl, cíl a účel ve výchově, umění a sportu
ISBN
978-80-7290-605-5
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
59-67
Počet stran knihy
302
Název nakladatele
Univerzita Karlova Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—