Mysl v jeskyni - jeskyně v mysli. 4. Jeskyně v nás
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10132758" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10132758 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mysl v jeskyni - jeskyně v mysli. 4. Jeskyně v nás
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je dokončením textu z předcházejících čísel časopisu. Na základě aktuální odborné literatury shrnuje diskutované magické, neuropsychologické a komunikační koncepty zkoumání paleolitického umění. Nabízí pohled na možné synergetické a holistické chápání zdánlivě odlišných aspektů se vztahem k současným edukačním koncepcím.
Název v anglickém jazyce
Mind in the Cave- or Cave in the Mind 4. Cave in us
Popis výsledku anglicky
This article finalizes a serial published in previous issues. Based on specialized up-to-date literature, it summarizes often discussed magical, neuropsychological and comunical concepts related to the enquiry into the problematic of palaeolithic art. Itsuggests a perspective on feasible synergetic and holistic understanding of these seemingly contradictory aspects and points out the relevancy of the problem for contemporary educational policies.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Výtvarná výchova
ISSN
1210-3691
e-ISSN
—
Svazek periodika
52
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
1-15
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—