Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K aktuálním otázkám profesního rozvoje učitelů v oblasti výchovy ke zdraví

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10132841" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10132841 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K aktuálním otázkám profesního rozvoje učitelů v oblasti výchovy ke zdraví

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek reflektuje proměny dalšího profesního vzdělávání učitelů v oblasti ochrany a podpory zdraví realizovaného formou kvalifikačního rozšiřujícího studia na UK v Praze, Pedagogické fakultě. Představuje současné pojetí akreditovaného studijního programu výchova ke zdraví, které je koncipováno v souladu s Evropskou strategií péče o zdraví a s požadavky transformované školy tak, aby absolventi studia získali kompetence potřebné pro realizaci vzdělávacího oboru výchova ke zdraví na základních a středních školách. Na základě výsledků monitorování potřeb praxe jsou předloženy návrhy na rozvíjení nových forem dalšího vzdělávání učitelů v oblasti podpory zdraví.

  • Název v anglickém jazyce

    Current issues of professional development of teachers in the area of health education

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution reflects transformation of further teacher training in the area of health promotion implemented within study extending teacher qualification at Pedagogical Faculty of Charles University in Prague. It shows current conception of accredited study program Education towards Health based on European strategy of health care considering transformed school requirements in order to provide the graduates with competencies needed to teach Education towards Health at elementary and secondary schools. As a result of monitoring teacher needs in practice, new suggestions developing further teacher training in health education are presented. .

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Profesní rozvoj učitelů

  • ISBN

    978-80-7290-548-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    259-266

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    23. 4. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku