K aktuálním otázkám profesního rozvoje učitelů v oblasti výchovy ke zdraví
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10132841" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10132841 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K aktuálním otázkám profesního rozvoje učitelů v oblasti výchovy ke zdraví
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek reflektuje proměny dalšího profesního vzdělávání učitelů v oblasti ochrany a podpory zdraví realizovaného formou kvalifikačního rozšiřujícího studia na UK v Praze, Pedagogické fakultě. Představuje současné pojetí akreditovaného studijního programu výchova ke zdraví, které je koncipováno v souladu s Evropskou strategií péče o zdraví a s požadavky transformované školy tak, aby absolventi studia získali kompetence potřebné pro realizaci vzdělávacího oboru výchova ke zdraví na základních a středních školách. Na základě výsledků monitorování potřeb praxe jsou předloženy návrhy na rozvíjení nových forem dalšího vzdělávání učitelů v oblasti podpory zdraví.
Název v anglickém jazyce
Current issues of professional development of teachers in the area of health education
Popis výsledku anglicky
The contribution reflects transformation of further teacher training in the area of health promotion implemented within study extending teacher qualification at Pedagogical Faculty of Charles University in Prague. It shows current conception of accredited study program Education towards Health based on European strategy of health care considering transformed school requirements in order to provide the graduates with competencies needed to teach Education towards Health at elementary and secondary schools. As a result of monitoring teacher needs in practice, new suggestions developing further teacher training in health education are presented. .
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Profesní rozvoj učitelů
ISBN
978-80-7290-548-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
259-266
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
23. 4. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—