Zdraví – učitelé – škola
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00093741" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00093741 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zdraví – učitelé – škola
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace Zdraví – učitelé – škola se zabývá otázkami, které souvisejí se vztahem školy a zdraví a zaměřuje se na některé problémy, jež jsou aktuální při výchově ke zdraví, vytváření zdravotní gramotnosti a využívání možností zdravotní výchovy ve škole. Celá studie je inspirovaná současnými materiály Světové zdravotnické organizace a Rámcovým vzdělávacím programem pro základní školy českého MŠMT. Poznatky, které kniha prezentuje, se opírají o mnohaleté výzkumné projekty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Základní okruhy, do kterých je text strukturován, se týkají kategorie zdraví, koncepce stresu a zátěže, učitelské profese, učitelského stresu a syndromu vyhoření, genderového pohledu na práci učitelů a v závěru jsou nastíněny některé výsledky výzkumů analýzy vztahu škola a zdraví.
Název v anglickém jazyce
Health – Teachers – School
Popis výsledku anglicky
Publication Health – Teachers – School concerns the topics connected with schools' approach towards health through discussion themes such as health education, creation of health literacy and access to health education in school. The full study is inspired by contemporary WHO documents and Framework Educational Programme for Elementary education (Czech Ministry of Education). Presented knowledge are based on long-term research projects of Faculty of Education, Masaryk University Brno. Basic areas of presented text concerning health category, the concept of stress and strain, the teaching profession, teacher's stress and burnout, the gender perspective of teacher's work and the results of research analyses regarding relationship of school towards health.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021082540
Počet stran knihy
211
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—