Podmínky pozitivního přijetí žáků se zdravotním postižením v běžných školách z pohledu žáků a studentů v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10158958" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10158958 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/09/Sbornik_FINAL.pdf" target="_blank" >http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/09/Sbornik_FINAL.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podmínky pozitivního přijetí žáků se zdravotním postižením v běžných školách z pohledu žáků a studentů v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkum se zaměřil na postoje studentů ke společnému vzdělávání s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Učitelé běžných škol nejsou dostatečně kompetentní, vzdělaní a připravení pro práci s žáky s postižením.
Název v anglickém jazyce
The positive admission conditions of students with disabilities in mainstream schools from the perspective of young pupils and students in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Research focused on attitudes of students towards joint education with special needs students. The mainstream teachers are not sufficiently competent , knowledgeable and well prepared to educate students with special needs.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů