Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Akademická úspešnost vysokoškolských studentů se specifickými vzdělávacími potřebami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73602639" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73602639 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202020,%20vol.%209,%20n.%202.pdf" target="_blank" >https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202020,%20vol.%209,%20n.%202.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Akademická úspešnost vysokoškolských studentů se specifickými vzdělávacími potřebami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato studie pojednává o akademické úspěšnosti vysokoškolských studentů v kontextu specifických vzdělávacích potřeb. V současnosti je naše společnost zaměřena na inkluzi, což znamená, že by měli stoupat počet studentů, kteří se odhodlají studovat vysokou školu, je tedy žádoucí a přínosné zjistit, zda se úspěšnost studentů se specifickými vzdělávacími potřebami výrazně liší od intaktní populace. Výzkumné šetření se zabývá otázkou, zda je souvislost či rozdíl v akademické úspěšnosti mezi studenty intaktními a studenty se specifickými vzdělávacími potřebami. Též chceme představit bariéry u každé skupiny studentů se specifickými vzdělávacími potřebami a poukázat na možné ohrožení dané skupiny v závislosti na typ poruchy či postižení

  • Název v anglickém jazyce

    Academic Achievement of University Students with Special Educational Needs

  • Popis výsledku anglicky

    This study discusses the academic achievement of university students in the context of special educational needs. Currently, our society is focused on inclusion, which means that the number of students who want to study at university should increase, so it is desirable and beneficial to see if the achievement of students with specific educational needs differs from the intact population significantly. The research examines whether there is a significant difference in academic achievement between students with special educational needs and intact students. We also want to introduce barriers for each group of students with special educational needs and point out the potential threat to the group depending on the type of disorder or disability.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Štúdie zo špeciálnej pedagogiky

  • ISSN

    2585-7363

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    128-137

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus