Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Role of Computers in Pre-service Teacher Training - Are Our Graduates Ready for the Challenge?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10144072" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10144072 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Role of Computers in Pre-service Teacher Training - Are Our Graduates Ready for the Challenge?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Introduction of computers to mathematics education is a worldwide trend touching all levels and types of schools. Although development of ICT is rapid and first-class, its introduction to schools often faces many difficulties. Teachers and their trainingplay a significant role in this process. The aim of this paper is to show some aspects that make obstacles to more extensive and effective use of computers in teaching, namely in the area of pre-service mathematics teacher training.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Computers in Pre-service Teacher Training - Are Our Graduates Ready for the Challenge?

  • Popis výsledku anglicky

    Introduction of computers to mathematics education is a worldwide trend touching all levels and types of schools. Although development of ICT is rapid and first-class, its introduction to schools often faces many difficulties. Teachers and their trainingplay a significant role in this process. The aim of this paper is to show some aspects that make obstacles to more extensive and effective use of computers in teaching, namely in the area of pre-service mathematics teacher training.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of 12th Conference of Applied Mathematics

  • ISBN

    978-80-227-3865-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    351-358

  • Název nakladatele

    STU Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    5. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku