Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tvorba internetových učebnic pravděpodobnosti a statistiky jako součást projektu MI21

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F12%3A86084939" target="_blank" >RIV/61989100:27240/12:86084939 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.statspol.cz/bulletiny/ib-2012-4-web.pdf" target="_blank" >http://www.statspol.cz/bulletiny/ib-2012-4-web.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5300/IB" target="_blank" >10.5300/IB</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tvorba internetových učebnic pravděpodobnosti a statistiky jako součást projektu MI21

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedním z výstupů projektu ?Matematika pro inženýry 21. století - inovace výuky matematiky na technických školách v nových podmínkách rychle se vyvíjející informační a technické společnosti? (zkráceně MI21) je vytvoření 13-ti základních matematických modulů, 13-ti specializovaných matematických modulů, 13-ti mezioborových modulů a 20 modulů pro pedagogy. Výukové moduly jsou vytvářeny jednak ve formě určené pro tisk, jednak v elektronické formě vhodné pro prohlížení na monitoru. Obrazovkové verze modulu jsou doplňovány řadou multimediálních prvků, jako jsou animace, výpočetní applety, interaktivní testy, videa či 3D grafika. Tento příspěvek popisuje dva moduly věnované vybraným kapitolám z pravděpodobnosti a úvodu do statistiky, jejichž tiskové verze, připravené animace a výpočetní applety byly aplikovány ve výuce během tzv. pilotních kurzů v letním semestru školního roku 2010/2011.

  • Název v anglickém jazyce

    Internet textbooks of probability and statistics as part of the MI21

  • Popis výsledku anglicky

    One of the outputs of the project "Mathematics for Engineers 21st century - the innovation of teaching mathematics at technical schools in the new context of rapidly evolving information and technical society "(MI21 for short) are a 13-basic mathematicalmodules, 13-specialized mathematical modules, 13-interdisciplinary modules and 20 modules for teachers. Training modules are developed both in the form intended for printing, both in electronic form suitable for viewing on a monitor. On-screen version of the series are supplemented with multimedia elements such as animation, computer applets, interactive tests, video and 3D graphics. This paper describes two modules dedicated to selected chapters of introduction to probability and statistics, the printversion, prepared and computer animation applets were applied in the classroom during the pilot courses in the summer semester of the school year 2010/2011.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Informační bulletin České Statistické Společnosti

  • ISSN

    1210-8022

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    78-85

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus