Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aplety jako první krok k implementaci metody CLIL ve výuce matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011153" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011153 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aplety jako první krok k implementaci metody CLIL ve výuce matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rámcové vzdělávací programy umožňují školám implementovat ve svých školních vzdělávacích programech také výuku vybraných předmětů v cizím jazyce. Článek seznamuje čtenáře s možností využití Java apletů, které jsou v českém i cizím jazyce volně přístupnéna internetu, v hodinách matematiky. Využití apletů prezentujících vybranou matematickou učební látku může sloužit jako první krok k implementaci metody CLIL ve výuce matematiky.

  • Název v anglickém jazyce

    APPLETS AS THE FIRST STEP FOR IMPLEMENTATION OF THE CLIL METHOD IN TEACHING MATHEMATICS

  • Popis výsledku anglicky

    Framework Educational Programmes enable schools to implement in their school educational programmes also the teaching of chosen subjects in foreign languages. The paper introduces readers to a possible use of Java applets, which are both in the Czech andEnglish language available for free on the Internet, in lessons of mathematics. The use of applets presenting a chosen mathematical matter can serve as a first step to an implementation of the CLIL method in lessons of mathematics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků 4. konference Užití počítačů ve výuce matematiky

  • ISBN

    978-80-7394-186-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    5. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku